mandag den 10. januar 2011

På femteåret opstanden fra de døde

Hejsa.

Engang skrev jeg en blog om vilkårligt støj, der faldt ind i mit hoved, mens jeg burde skrive speciale. Det var i 2005, og i internet-år er det jo seks menneskealdre, eller 400.000 inkompetent photoshoppede memer siden.

Specialet er for længst skrevet, afleveret og prompte glemt af alle. Mange af dæknavnene i bloggen giver ikke længere mening, nogle af de mennesker, de dækkede over, ser jeg ikke længere - og mange af de ting, jeg rantede om, ligger mig ikke længere på sinde. Men meget af det var sgu meget skægt. Trods alt.

Bloggen hed Mig Mod Kylleret, og den lå her:


Jeg ser, at alt, jeg skrev dengang, stadig findes online, som intellektuelt vraggods i internettenes smattede dønninger. Og jeg husker, at jeg egentlig morede mig meget med bloggeri om alt og, som oftest, ingenting. Så nu vil jeg blogge lidt igen. Men jeg har glemt koderne til smartlog, og blogger hooker op med google på en så finurlig måde, at jeg lige gør sådan her i stedet.

Forvent meget, meget lidt. På den måde bliver ingen af os skuffede.

Næste indlæg:

"Dramaturg vs. Nørd - et livsdilemma"

1 kommentar: