lørdag den 24. marts 2012

Dekantering Schmekantering

Jeg er ikke den store vindrikker, men jeg ER den store "alt kan forbedres med målrettet brug af stavblender"*-fyr, og derfor gør det mig lattervækkende, tragisk lykkelig at se en voksen mand argumentere for hyperdekantering, hvilket er et forsøg på at få det at køre sin stavblender gennem rødvin som noget, der er forsvarligt, sågar gourmanderisk.

Er "gourmanderisk" ikke et ord, siger du? Du bliver nødt til at tale højere, jeg kan ikke høre dig over lyden af min blender. Nej, højere! Eller senere!




*Eksempler inkluderer saucer, sovse, sauvser og Schnauzere. Og kartoffelmos. 


...Og jeg er ikke afvisende overfor, at man kunne udføre en nød-omskæring med stavblender, hvis man skulle stå i akut behov. Er nød-omskæring ikke et rigtigt fænomen, siger du? Jeg kan SIMPELTHEN ikke høre dig over lyden af min vin, der dekanteres.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar